Predstavljena facelift verzija Mitsubishi Outlander-a
Aktuelna treća generacija Mitsubishi-jevog krosover modela Outlander, koja je lansirana na tržište u prvoj polovini 2012. godine konačno je dobila svoju unapređenu verziju, što se i očekivalo, obzirom na njen dosadašnji prilično neatraktivan izgled. Nakon sitnijih inovacija početkom 2014. godine i brojnih fotografija koje su u proteklih nekoliko meseci objavljivane na više japanskih sajtova, facelift-ovani Mitsubishi Outlander je zvanično predstavljen 2. aprila na salonu automobila u Njujorku. Nekoliko dana nakon toga, pojavile su se i fotografije i informacije o unapređenom Outlanderu koji će se prodavati na evropskom tržištu. Ovo je ipak izuzetno jak automobil koji će biti teže dosutpan za srpsko tržište za otkup polovnih utomobila.
Kao što se i pretpostavljalo, novi Outlander je preuzeo mnoga dizajnerska rešenja od Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S modela koji je predstavljen oktobra 2014. godine na auto salonu u Parizu, što je uslovilo prilično velika unapređenja eksterijera i enterijera.
Facelift-ovani Outlander je 38 mm duži i 11 mm širi od svog prethodnika, dok su visina i međuosovinsko razmak ostali isti. Njegova dužina je 4.693 mm, širina 1811 mm, visina 1680 mm, a rastojanje između osovina 2.670 mm.
Eksterijer Mitsubishi Outlander-a
Spoljašnji izgled odlikuje Dynamic Shiled prednji kraj sa masivnijom maskom, na čije gornje strane se nadovezuju redizajnirana prednja svetla, a izmene su primetne i na prednjim blatobranima. Inovacije na zadnjem kraju pre svega podrazumevaju restilizovane farove sa LED svetlima i nov zadnji branik. Takođe, vozilo je dobilo i redizajnirane aluminijumske točkove prečnika 18 inča.
Unapređenja je pretrpeo i enterijer novog Outlander-a. U izradi kabine korišćeni su najkvalitetniji materijala, postavljeni su novi ukrasi, volan ima potpuno novi dizajn. Novine su takođe primetne na sedištima koja su sada udobnija i imaju nove naslone za glavu, postavljeni su inovativni multimedijalni sistem i potpuno novi audio sistem.
Osim vizuelnih inovacija, izmenjeni su i pojedini manje vidljivi elementi automobila – unapređeno je oslanjanje, poboljšana je šasija kao i zvučna izolacija automobila, a korisnicima je na raspolaganju električni servo-upravljački sistem.
Na tržištu u SAD facelift izdanje Mitsubishi Outlander-a biće dostupno u dve benzinske varijante. Slabiji benzinac ispod haube ima četvorocilindrični 2.4 MICEV agregat (166 ks i 219 Nm), a uparen je sa CVT kontinualno varijabilnim menjačem. Moćnija verzija ispod haube ima benzinski 3.0 V6 motor (224 ks i 291 Nm) sa šestostepenom automatskom transmisijom. Kupci u Evropi moći će da biraju između 2.0 MIVEC benzinskog motora sa 150 ks, dizel agregata 2.2 DI-D sa takođe 150 ks ili hibridnog sistema ukupne snage od 203 konja. U zavisnosti od agregata, evropske verzije će imati manuelnu ili CVT transmisiju, a postojaće 2WD i 4WD varijante.