Otkup Lada automobila

Predstavljamo proizvođača automobila koji je sinonim za izdržljivost po niskoj ceni. U pitanju je najveći ruski proizvođač automobila Lada, tj. AvtoVAZ, ali doćićemo i do toga. Modeli iz Rusije su bili veoma popularni na našim prostorima tokom 70ih i 80ih, a mi rado vršimo otkup Lada automobila. Ovo su korisne informacije i zanimljivosti o kompaniji Lada. Kada je nastala, kako i kakva je prodaja Lada automobili u proteklim godinama.

Pozovite 065 98 98 368

lada logotip

Kako je nastala Lada i kada

Istoriju Lade započinje u 60-im godinama, kada je fabrika automobila otvorena u sklopu zajedničkog ulaganja između komunističke Rusije i Italije. Izgrađena na reci Volgi, fabrika je pokrenula ubrzani razvoj obližnjeg italijansko-komunističkog grada Toglietti koji je na kraju narastao oko fabrike, formirajući malu industrijsku zajednicu

Fiat modeli su bili osnova za prvobitne Lada automobile, a bili su namenjeni kao tipični „narodni automobili” za široke mase. Platforma modela Fiat 124 prilagođena je teškim uslovima ruskih puteva, temperaturama ispod nule i nepristupačnim terenima.

Da bi se ostvarila jača konstrukcija, spoljašnjost automobila je ojačana, klirens je povećaan, a dodate su i aluminijumske kočnice na zadnjem delu automboila. U odnosu na Fiat 124, motor je zamenjen novijim dizajnom sa bregastom osovinom.

Hladnoća je bila najveća opasnost i glavni uzrok kvarova motora u Rusiji. Zbog toga su preduzete mere predostrožnosti kako bi se izbeglo da ljudi ostanu zaglavljeni usred nedođije, sa malom šansom za preživljavanje. U te svrhe je montirana pomoćna ručna pumpa za gorivo, kao i mehanizam za ručno startovanje motora, ako dođe do naglog prestanka rada akumulatora.

Lada, kako se najčešće misli, nije proizvođač automobila, već je zaštitni znak koji pripada ruskom proizvođaču AvtoVAZ. Ime Lada je nastalo po ugledu na brodove vikinga, a to je ujedno i logo samog brenda.

Kao što samo ime predlaže, automobili Lada su pravljeni da budu jednostavni i dugotrajni. Prvi Fiat-inspirirani modeli su limuzine (VAZ 2101) i karavani (VAZ 2102), kojima su kasnije dodate luksuzne verzije kao što je VAZ 2103, koja je imala dvostruke prednje farove i poboljšan benzinski motor zapremine od 1,5 l.

Lada u 80im

Do vremena 1980-ih, Lada je već razvila nove i svežije modele. Odličan primer poboljšanja dizajna bio je model Niva, koji je u to vreme bio jedan od najnaprednijih terenaca, predstavljen 1978. Model je ubrzo postao popularan zbog novog stila karoserije, stalnog pogona na sva četiri točka i snažnijeg 1.7-litarskog motora.

Nekoliko poboljšanja u odnosu na ranije modele došle su sa modelom Sputnik, hečbek automobilom sa troje vrata koji je kasnije preimenovan u Samaru. Razvoj novih Lada modela nastao je kao posledica saradnje sa nemačkim proizvođačima kao što su Porsche, sa kojim je radio na poboljšanju komora za sagorevanje goriva.

Neki od modela proizvedenih u to vreme bili su VAZ 2105 i 2107. Proizvodnja je nastavljena sve dok fabrika nije bila prisiljena da zaustavi dalji razvoj zbog pada komunističkog režima.

Lada u 90im

Nakon raspada Sovjetskog Saveza, ostvarena je saradnja AvtoVAZ-a i američke kompanije Chevrolet. Prvi model koji je izašao iz ruske fabrike bio je Lada 110, a proizveden je tek 1995. godine. Na našim putevima je dobila nadimak „desetka’’. Ovaj model nije opravdao reputaciju Lada automobila, jer je proizvodnja bila usiljena i nije imao onu karakterističnu pouzdanost do kasnijih verzija.

U ovom periodu su proizvedene i karavan verzije 111 i hečbek 112.

Lada danas

Iako Lada nije prisutna na našem tržištu kao u prošlim vremenima, ruski proizvođač napreduje punom parom. Trenutno je deo velike Renault – Nissan grupacije, a novi modeli se uveliko razvijaju, dok auto tržište Rusije doživljava veliki rast.

Zanimljivost o brendu Lada

  1. Logotip Lada automobila je vikinški brod.
  2. Jedino veliko tržište koje nije vršilo uvoz Lada automobila jeste SAD.
  3. Lada Niva je bio retki SUV, pored Rejndž Rovera, koji je imao stalni pogon na sva četiri točka u to vreme
  4. Postojala je vojna verzija Nive, koja je mogla da se vozi po reci.
  5. Lada automobili su se koristili kao valuta u nekim zemljama, a Coca Cola je menjala pića u zamenu za Lada automobile, koje je kasnije prodavala na tržištu Velike Britanije.
  6. Danas stari modeli Lade postaju kolekcionarski automobili.

Modeli Lada automobila koje otkupljujemo

Lada ima dugu tradiciju proizvođača robusnih automobila. Mi vršimo otkup Lada automobila svih godišta, pa i oldtajmera.

Aktuelni Lada modeli:

  • Lada Granta
  • Lada Kalina
  • Lada Priora
  • Lada Vesta
  • Lada Xray
  • Lada Largus
  • Lada 4×4

Pored trenutno aktuelnih modela, vršimo i otkup čuvenih modela:

  • Otkup Lada 1200
  • Otkup Lada 1300
  • Otkup Lada 1500
  • Otkup Lada Samara
  • Otkup Lada 110
  • Otkup Lada Kalina
  • Otkup Lada Riva
  • Otkup Lada Niva

Ukupan broj prodatih Lada automobila u 2016.

Prema najažurnijim podacima o prodaji, Lada se poslednjih nekoliko godina bori sa nepovoljnim rezultatima. Prodaja je opadala od 2009. do 2014. a do oporavka je došlo u poslednje dve godine. Prodaja u 2016. godini je iznosila 226.296 prodatih modela.