Otkup Bugatti automobila

Predstavljamo vam francuskog proizvođača superbrzih i luksuznih automobila – Bugati (Bugatti). Iz fabrike na severoistoku Francuske izlaze vrhunski automobili visokih performansi i kvalitetnog dizajna. S obzirom na to da se radi o automobila najvišeg ranga, koji su dostupni samo kupcima sa dubljim džepom, Bugati modeli nisu čest prizor na našim ulicama.

Ipak, automobili ovog renomiranog francuskog brenda svakako su jedan od onih koji mnogi žele da imaju u svom voznom parku. Kao što znate, mi se bavimo otkupom svih polovnih modela automobila, bez obzira na stanje motora, godište ili pređenu kilometražu. U nastavku teksta saznajte kako je nastala poznata francuska kompanija i koji je njen razvojni put do danas.

Kako je nastala kompanija Bugati?

Kompaniju Bugati osnovao je Italijan Etore Bugati 1909. godine u francuskom gradiću Molshajmu, pod imenom Bugatti Automobiles S.A.S. Etore Bugati je bio industrijski dizajner pa su tako automobili bili poznati po lepoti dizajna i brojnim pobedama u trkama. Prvi Bugatijev automobil proizveden je neposredno pre Prvog svetskog rata, a proizvodnja je nastavljena tek 1922. godine, modelom Type 30.

Bugati je u međuratnom periodu često učestvovao na trkačkim manifestacija i svoje modele predstavljao kao brza i luksuzna vozila. Model Bugati Type 35 je bio jedan od najuspešnijih trkačkih modela tokom tridesetih godina prošlog veka. Pored toga, Etore Bugati je tih godina bio uključen i u avio-industriju, a to je kasnije pomoglo u prodaju ove kompanije.

Drugi svetski rat je kompaniju ostavio u ruševinama, pa je tako čak i vlasništvo nad zemljištem prešlo u druge ruke. Iako je rukovodstvo Bugatija tokom rata planiralo izgradnju nove fabrike u severozapadnom predgrađu Pariza, to se nije ostvarilo. Umesto toga, Bugati je dizajnirao novu seriju automobila – trkački automobil Type 73 i Type 73C sa jednim sedištem, ali je samo pet takvih modela napustilo fabriku.

Finansijske poteškoće koje su kompaniju zahvatile nakon smrti osnivača i njegovog naslednika, kompanija je šezdesetih godina prestala sa proizvodnjom automobila. Ipak, devedestih godina je pogon fabrike Bugati oživeo nakon što ih kupio nemački gigant Volkswagen pa su tako ponovo počeli sa limitiranom proizvodnjom luksuznih sportskih automobila.

Bugati kompanija danas

Početkom 21. veka, tačnije 2000. godine, Bugati je predstavio model Veyron sa V8 motorom, nazvanom u čast francuskog auto-trkača Pjera Vejrona. Godinu dana kasnije, iz sedišta kompanije u javnost izlazi odluka o tome da Veyron postane deo serijske proizvodnje. 

S obzirom na tradiciju kompanije, mesto proizvodnje se samo nametnulo pa je tako 2005. godine u Molshajmu, tamo gde je sve i počelo, otvoren pogon za serijsku proizvodnju. Novi pogon je nazvan “Studio” i najesen iste godine, prvi Veyron je izašao pogona. Tri godine kasnije, javnost se upoznala sa modelom Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport, luksuznim sportskim automobilom sa pokretnim krovom.

Naredne godine, kompanija Bugati je proslavila stogodišnjicu svog postojanja, a u tu čast je predstavila četiri modela po ugledu na trkački model Type 35. Svaki od modela je bio u boji jedne zemlje koja se u doba Etorea Bugatija nadmetala na automobilskim stazama – plava za Francusku, crvena za Italiju, zelena za Englesku i bela za Nemačku. 

Za kompaniju Bugati 2010. godine ostaće upamćena po tome što je automobil Bugatti Veyron 16.4 Super Sport oborio svetski rekord za automobil koji je legalno proizvoditi za gradsku vožnju, ostvarivši brzinu od 431 km/h. Kasnije te godine je isti model doživeo svetsku premijeru. 

Na Sajmu u Ženevi 2012. godine, Bugati je predstavio model Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, koji je sa brzinom od 410 km/h postao najbrži sportski automobil na svetu. Časopis Top Gear je 2013. godine proglasio Bugati najboljim automobilom u poslednjih 20 godina.

Aktuelni Bugati modeli koji se proizvode

Danas se u svetu proizvodi tek nekoliko modela poznatog francuskog proizvođača. Kada su u pitanju vozila koja izlaze iz pogona u Molshajmu, to su tri linije modela, od kojih su sva tri sportski dvosedi sa pogonom na sva četiri točka.

  • Bugatti Veyron – luksuzni sportski automobil sa V8 turbo motorom;
  • Bugatti Chiron – luksuzni sportski dvosed sa V8 motorom;
  • Bugatti Divo – super luksuzni sportski automobil sa V8 motorom.

Zanimljivosti o Bugati kompaniji

  • Etore Bugati potiče iz umetničke porodice sa bogatim pedigreom u dizajnu;
  • Tokom tridesetih godina se kompanija okrenula avio-industriji, a dizajn modela koji su bili namenjeni trkačkim motivima, delo je Belgijanca Luja de Monža.
  • U nekim varijantama modela, moguće je da brzinometar bude optočen dijamantima koji još više dodaju luksuznim motivima automobila.
  • Kada Veyron ide punom brzinom, potrebno je samo 12 minuta da se čitav rezervoar isprazni.

Bugati automobili koje otkupljujemo

Mi smo firma koja vrši otkup automobila svih vrsta i modela. Nije nam važno da li je u pitanju staro ili havarisano vozilo, stižemo na vašu adresu u roku od 48 sati bilo gde da se nalazite u Srbiji. U dogovoru sa vama formiramo cenu na obostrano zadovoljstvo, a keš dobijate na ruke.