Otkup Pagani automobila
Pagani automobili definitivno važe za neke od najprestižnijih i najskupljih na svetu. Iako se retko mogu naći u Srbiji, svojom pojavom i kvalitetom svakako zaslužuju da budu predstavljeni ovdašnjim ljubiteljima luksuznih sportskih automobila. Donosimo vam neke od činjenica vezanih za istorijat i karakteristike ovog prestižnog automobila.
Kako i kada je nastao Pagani?
Pagani je nastao 1992. godine, a osnovao ga je Argentinac Horacio Pagani, bivšu inžinjer Lamboghinija. Za ovog mladog automobilskog entuzijasta vezuje se neverovatna priča. Jos od malih nogu je obožavao automobile i maštao da jednog dana sam kreira automobil koji će biti najbrži i najjači na svetu.
On se 1983. godine preselio u Italiju i počeo da radi u kompaniji Lamborghini. Kada je Lamborghini odbio jednu od Paganijevih ideja, to je označilo kraj karijere optimističnog Argentinca u ovoj kompaniji. 1991. godine osniva kompaniju pod nazivom Modena Design koja postoji i danas i bavi se proizvodnjom delova sa uljeničnim vlaknima za automobile formule 1.
Naredne godine, Horacio Pagani osniva kompaniju pod nazivom Pagani Automobili Modena sa ciljem da ostvari svoj san iz mladih dana i svetu ponudi automobile neverovatnih performansi i stila. 7 godina kasnije, svetlost dana je ugledao prvi od dva čuvena modela ovog proizvođača – čuvena Pagani Zonda.
Pagani Zonda
Pagni Zonda je zvanično predstavljen 1999. godine na sajmu automobila u Ženevi, a tome su prethodile godine napornog grada u kojima je Pagani blisko sarađivao sa Huanom Manuelom Fanhiom, jednim od najpoznatijih argentinskih vozača formule 1 svih vremena.
Zonda se definitivno smatra jednim od najmoćnijih automobila na svetu. Iako nema tako dugu tradiciju kao Ferari ili Lamborghini, njena brzina i stil su je ipak učinili jednim od najprivlačnijih i najegzotičnijih automobila ikada.
Reč je o modelu koji vozaču nudi potpuni komfor i vrlo brzo osvaja svakoga ko dobije šansu da ga proba. Svojim neponovljivim dizajnom je od samog početka oduševio sve ljubitelje superautomobila jer na pravi način kombinuje tenhologiju, performanse i stil.
Roadster verzija Zonda R modela, koja je ograničena na svega 5 automobila, debitovala je 2009. godine. Sa cenom nepristupačnom običnim smrtnicima (1.85 miliona dolara po komadu) i sjajnim performansama, ponosni vlasnik može da uživa u jedinstvenom doživljaju vožnje ovog lepotana.
Pagani Huayra
Pagani Huayra je model naslednik čuvene Zonde. Debitovao je 2011. godine na ženevskom sajmu automobila i može se reći da je u potpunosti ispunio očekivanja i standarde koje je postavio njegov prethodnik.
U Paganijevom duhu, kao i kod Zonde, Huayra je dobila nekoliko svojih posebnih izdanja. Uz orginalnu Huayru, napravljena je i Carbon i White Edition Huayra čija je cena vrtoglavih 5 miliona eura, a u čiji se spisak vlasnika može upisati i portugalski fudbaler Christiano Ronaldo.
Njihov najnoviji model nosi oznaku Huayra Rodster BC. U pitanju je „beskrovna“ verzija Huayra Kupe, a sa cenom od tri miliona evra predstavlja jedan od skupljih modela na tržištu. Huayra je neverovatno udoban automobil čija je unutrašnjost luksuzno dizajnirana do poslednjeg detalja.
Jasno je da se Paganijevi automobili sa razlogom svrstavaju među najskuplje i najmoćnije na svetu. Modela ovog proizvođača je veoma malo, ali je siguro da njihovi vlasnici u njima uživaju do maksimuma. Ovdašnjim ljubiteljima Paganija ostaje da čekaju i vide kakve neverovatne modele je ovaj italijanski proizvođač spremio za budućnost.
Fer i pošten otkup automobila
Mi smo firma koja vrši otkup automobila svih vrsta i modela. Nije nam važno da li je u pitanju polovno ili havarisano vozilo, stižemo na vašu adresu bilo gde da se nalazite u Srbiji. U dogovoru sa vama i procenjenim realnim stanjem vozila, formiraćemo i cenu na obostrano zadovoljstvo, a isplata se vrši na licu mesta.