Otkup Rover automobila

Predstavljamo proizvođača automobila koji je mnogo obećavao, ali nije uspeo da ispuni očekivanja. Ovo je kompanija Rover. Redovno obavljamo otkup Rover automobila, a ovo su korisne informacije i zanimljivosti o kompaniji Rover. Kada je nastala, kako i kakva je prodaja Rover automobili u proteklim godinama.

Pozovite 065 98 98 368

rover logotip

Kako je nastala kompanija Rover i kada

Priča o brendu Rover počinje mnogo pre prvog automobila. Kao i mnogi proizvođači automobila, Rover je započeo sa izgradnjom bicikla, da bi kasnije proizvodio motocikle, a potom i automobile.

Jedan od osnivača kompanije J.K. Starley, postavio je kompaniju na mapu kada je napravio revoluciju u izradi bicikla. Njegov dizajn bicikla je znatno unapredio bezbednost i upotrebljivost ovog prevoznog sredstva u to vreme.

Kompanija je prelaz u autoindustriju započela eksperimentisanjem sa izradom motocikala, ali je pre toga Starli napravio električni automobil koji nikada nije završio u proizvodnji.

Tri godine nakon njegove smrti, 1901. je Rover izradio prve automobile, a sve do Prvog svetskog rata eksperimentisali su sa različitim dizajnom. U toku rata proizvodili su motocikle, kamione i ambulantna vozila.

Period od 1920. do 1945.

Kompanija nije bila previše uspešna u posleratnim godinama, a nakon restrukturiranja kompanije, prvi model bio je Rover Scarab. Novi vlasnici su želeli da pruže superiornije automobile od modela Ford i Austin proizvođača. Prvi profiti ostvareni su sredinom 1930-ih.

Tokom Drugog svetskog rata, Rover je radio u saradnji sa britanskom vladom, a proizvodnja je bila usmerena u vojne svrhe.

Period od 1945. – 1970.

Uprkos teškoća tokom proizvodnje turbina za vojne potrebe, Rover je želeo da implementira motore sa gasnim turbinama u svoje automobile. Ali se njihova upotreba nije pokazala kao prihvatljiva zbog preterane potrošnje goriva.

Izgrađeno je pet prototipova automobila na mlazni pogon. A osim ovih automboila, Rover je sprovodio razne eksperimentalne poduhvate, poput motora 2.25 zapremine koji je mogao da koristi bilo koje gorivo – benzin, dizel ili kerozin.

Zlatni period za Rover bile su 50-te i 60-te godine. Model Land Rover je postao veliki uspeh i najprodavaniji automobil sve do 80-ih. Kako su se 60-te završavale, Rover je imao u planu razne inovativne projekte.

Budući da su kupili kompaniju Alvis, razvijali su V8 superautomobil, koji bi prodavali pod ovim brendom. Prototip je bio nazvan P6BS, a nakon finalnog dizajna i inženjerskog rešenja, stvoreni su nacrti za P9. Međutim, nakon spajanja sa kompanijom Jaguar, model je zanemaren kako bi se izbegla interna konkurencija.

Rover je nastavio da razvija svoj karavan, koji je kasnije poslužio kao osnova za ikonični Range Rover, koji je predstavljen 1970. Range Rover je prvobitno osmišljen kao višenamensko vozilo, koje je moglo da pruži mogućnosti terenca, ali na prefinjeniji način.

Rover je 1967, postao deo Leyland grupacije, a naredne godine je Leyland grupacija pridružena BMH i tom prilikom je nastala grupacija BLMC. Ovo je bio početak kraja za nezavisnost kompanije Rover, jer se njeno nasleđe udavilo pod ozloglašenim zamršenim industrijskim odnosima i menadžerskim problemima koji su unazadili britansku auto industriju tokom 70-ih.

Period od 1980 – 2000+

Problematični Rover SD1 je 1986. bio zamenjen sa modelom Rover 800. Krajem 80-ih predstavljena je druga generacija Rover 200. Veći Rover 600 predstavljen je početkom 1993, a izrađen je po osnovu na Accord, ali sa Rover motorima i takmičio se sa BMW Serijom 3, za razliku od Ford Mondeo automobila, koji je bio konkurencija za Accord.

Rover grupacija, sa brendovima Rover, Land Rover, Mini između ostalog, prodata je BMW-u 1994, koji je ove automobile počeo da posmatra kao veliku konkurenciju.

Pod vlasništvom Bavaraca, predstavljen je Rover 75, za čiji dizajn su upotrebljena stilska rešenja Rover P4 i P5 automobila. Rover 75 je bio veliki uspeh, ali nije nadmašio prodaju Serije 3.

BMW je razvodnio Rover grupaciju 2000, prodavši Land Rover Fordu, a prodali su sve osim brenda MINI Konzorcijumu Feniks, koji je ostatak brendova grupisao kao MG Rover, ali je BMW zadžao prava nad brendom Rover.

Od tada nije bilo proizvodnje novih automobila marke Rover.

Zanimljivost o brendu Rover

  1. Rover logotip se zasniva na vikinškom brodu.
  2. U Poljskoj i Belarusiji ime za biciklu je Rower i Rovar, na osnovu brenda kompanije
  3. Rover je proizvodio motore za tenkove i avione tokom Drugog svetskog rata.
  4. Jedno vreme, Rover je eksperimentisao sa automobilima na mlazni pogon.
  5. Prvi Rover automobil je bio električni, napravio ga je osnivač 1888, ali nikada nije ušao u proizvodnju.

Modeli Rover automobila koje otkupljujemo

Rover ima dugu tradiciju proizvođača automobila izrazite lepote. Tokom svoje bogate istorije, proizvedeno je mnogo ikona auto-industrije. Mi vršimo otkup Rover automobila svih godišta, pa i oldtajmera.

Vršimo i otkup svih Rover modela:

  • Rover 200
  • Rover 400
  • Rover 600
  • Rover 800
  • Rover 25
  • Rover 45
  • Rover 75