Otkup Daihatsu automobila

Predstavljamo vam najstarijeg proizvođača automobila u Japanu. Reč je o kompaniji Daihatsu. Karakteristike Daihatsu automobila su ga učinile popularnim na našem tržištu, a mi rado vršimo otkup Daihatsu automobila. Pročitajte korisne informacije i zanimljivosti o kompaniji Daihatsu. Kada je nastala, kako i kakva je prodaja Daihatsu automobila.

Pozovite 065 98 98 368

daihatsu logotip

Kako je nastala kompanija Daihatsu i kada

Daihatsu je nastao 1907. godine pod imenom Hatsudoki Seizo Co. Ltd. Osnivanje kompanije je bilo pod velikim uticajem Inženjerskog odeljenja fakulteta Univerziteta u Osaki, radi razvoja benzinskog motora za male elektrane.

Od osnivanja, pa sve do 1930, kada je predstavljen prototip kamiona sa tri točka, fokus kompanije je bio na razvoju parnih motora za japansku železnicu.

Pre nego što su započeli sa proizvodnjom automobila, njihov glavni konkurent bio je Yanmar, koji se bavio proivzodnjom dizel motora.

Tokom 1960-ih Daihatsu je započeo sa izvozom automobila na evropsko tržište, gde nisu imali neki uspeh sve do sredine 80-ih. U Japanu su mnogi Daihatsu modeli poznati kao kei automobili.

Prve izvozne aktivnosti odigrale su se 1953, a do 1980. više od pola miliona Daihatsu vozila se nalazilo širom sveta. Međutim, izvoz je veoma opao od 90-ih, usled prodaje Daihatsu automobila kroz Tojotine kanale.

Daihatsu je bio nezavisan proivzođač sve dok Toyota nije kupila veliki udeo kompanije 1967. Kada je japanska vlada pokušavala da otvori domaće tržište. Toyota je 1995. još više povećala učešće u vlasništvu – sa 16,8 na 33,4%.

U januaru 2011, Daihatsu je izjavio da se povlači sa evropskog tržišta do 2013, jer zbog jakog jena i deflacije u Japanu nije mogla od ostvari profit iz izvoznih operacija.

U avgustu 2016, Daihatsu je u potpunosti postala ćerka-firma Tojote.

Daihatsu se dugo bavio razvojem električnih vozila, počevši sa proizvodnjom „paviljonskih automobila” za Sajam automobila u Osaki 1970, a nastavili su sa proizvodnjom vozila za golf terene i razne institucionalne potrebe. Naftna kriza 1973. je samo naglasila potrebu za razvojem vozila na alternativni pogon. Pa je razvoj nastavljen u narednim godinama.

Većina ranih i sadašnjih modela Daihatsu vozila imaju minijaturne tro-cilindrične motore, kao i veoma efikasne dizel motore zapremine manje od 1000 kubika. I pored toga, Daihatsu je imao učešće u proizvodnji terenaca, ali nije mogao da se takmiči sa manjim terencima Honde i Tojote.

Danas je Daihatsu pretežno orijentisan na domaće tržište, kao i na tržišta Malezije i Indonezije.

Zanimljivost o kompaniji Daihatsu

  1. Prvo Daihatsu vozilo bilo je kamion sa tri točka;
  2. Prvi automobil proizveden je 1958, a zvao se pčela;
  3. Saradnja sa Tojotom započeta je 1967.
  4. Najuspešniji model je Charade, predstavljen 1977. Proizvedeno je četiri generacije ovog modela;
  5. Daihatsu proizvodi motore i menjače za malezijskog proizvođača automobila Perodua.

Modeli Daihatsu automobila koje otkupljujemo

Daihatsu u poslednjih nekoliko godina nije predstavio nijedno novo vozilo. Međutim, postoje glasnie da će se kompanija ponovo započeti proizvodnju u bliskoj budućnosti. Ovo su modeli poslednje generacije Daihatsu automobila.

  • Daihatsu Materia
  • Daihatsu Terios
  • Daihatsu Sirion
  • Daihatsu Copen
  • Daihatsu Cuore
  • Daihatsu Charade
  • Daihatsu YRV

Pored modela poslednje generacije, vršimo otkup starih Daihatsu automobila, kao što su:

  • Daihatsu Applause
  • Daihatsu Charade
  • Daihatsu Feroza
  • Daihatsu Mira
  • Daihatsu Rocky

Ukupan broj prodatih Daihatsu automobila u 2017. godini

Prema najažurnijim podacima o svetskoj prodaji, Daihatsu je u 2017. godini ostvario prodajni rekord. Ukupna prodaja je iznosila 1.463.545, što je iznosilo povećanje od 15% u odnosu na isti period u 2016. godini. Pozitivan rezultat ostvaren je na domaćem tržištu, dok je na svetskom nivou zabeležen pad.

Tržište Japana ostaje primarni fokus, jer je promena regulative omogućila kompaniji da unapredi svoja vozila i ispuni kriterijume za K-klasu vozila u Japanu.