Iz kompanije Škoda najavljuju napredak do 2030. godine

Češki proizvođač automobila Škoda najavljuje razvoj svog brenda i proširenje na tržištu električnih automobila. U tom pogledu, najavili su 3 vozila pomenutog tipa, kako bi ispratili trendove na svetskom tržištu automobila.

Tomas Šefer, glavni izvršni direktor kompanije, kao osnovni cilj Škode najavljuje ulazak u top 5 proizvođača automobila sa najvećom stopom prodaje u Evropi, proširujući ponudu hibridnih vozila, gde će pokušati da emisiju štetnih gasova svedu na minimum. 

Škoda je trenutno kompanija broj 8 po prodaji vozila u Evropi prema zvaničnim podacima iz 2020. godine. Kako bi ušli u ovaj elitni krug, moraće da prestignu kompanije Ford i Toyota.

Kako će Škoda uspeti da ostvari svoje ciljeve?

Pre svega, potrebno je istaći podatak da je Škoda protekle godine bila vodeća po pitanju prodaje automobila, ispred Renoa, Pežoa, Mercedes-Benza i BMW-a, sa uspešno realizovanih 643,019 prodaja u Evropi.

Nova generacija Škoda Oktavije je najzaslužnija za tako uspešnu proteklu godinu, pa tako ni kriza prouzrokovana pandemijom korona virusa nije preterano uzdrmala ovu kompaniju.

Osim generalnih planova i ciljeva koje je postavila kompanija, još uvek nije obrazložen detaljan plan, kako će se pozicionirati među top 5 proizvđača sa najboljom prodajom na Starom kontinentu, osim toga što su najavljena 3 nova modela hibridnih vozila.

Međutim, promolila se informacija da bi jedan od novih modela mogao biti unapređena verzija Škodinog Enyaq Coupe terenca iz 2021. godine

Osim toga, Češka planira da od domaćeg tržišta napravi pravo malo jezgro za proizvodnju hibridnih automobila, pa će se za tu svrhu osposobiti fabrike u gradovima Mlada Boleslav, Vrhlabi i Kvasini.

Sam proces proizvodnje automobila i svih potrebnih delova, uključujući i neophodne baterije za električna vozila, najavljuje se za 2022. godinu. Iskustvo u radu na sličnim poslovima kompanija već ima, s obzirom da se već lokalno bave proizvodnjom baterija za svoje plug-in hibride Škoda Oktavija i Škoda Superb.

prikaz autoputa i prirode

Šta sledi nakon zauzimanja velikog procenta tržišta u Evropi?

Ne samo da Škoda planira da zauzme dobar deo tržišta u Evropi, već do 2030. godine planira proširenje u Severnu Afriku, Rusiju i Indiju. Potencijal pomenutih tržišta je ogroman i očekuje se moguća prodaja od 1.5 miliona automobila na godišnjem nivou. 

Kao deo tog velikog plana, za tržište Indije je najavljeno terensko vozilo Kushaq. Glavni cilj proširenja nije samo prodaja novih vozila, već i smanjenje emisije štetnih gasova za neverovatnih 50% do 2030. godine u poređenju sa podacima iz 2020.

Usled toga, planirano je da sva vozila proizvedena u Češkoj i Indiji budu nulta negativna prema ugljeniku, sa čime se već usaglašavaju standardi proizvodnje u fabrici Vrhlabi.

Automobili marke Škoda su poprilično popularni i na našem tržištu, pa tako često na ulicama možete videti neki od modela pomenutog proizvođača. Odličan odnos kvaliteta i cene je ono što kupce najviše privlači.

Da li ste razmišljali o prodaji starog vozila?

Prodajom polovnog automobila možete napraviti odličan posao i napraviti dobru bazu za dalji nastavak štednje i kupovinu novog vozila možda baš marke Škoda. 

Kontaktirajte nas, Ukoliko vam se ova ideja dopada, pa se uverite u naše efikasno poslovanje i činjenicu da otkupljujemo sve vrste polovnih vozila.

Radimo otkup:

Otkup automobila
Otkup polovnih automobila
Otkup havarisanih automobila i vozila
Otkup starih automobila
Otkup automobila na kilo
Otkup vozila
Otkup automobila od stranaca
Otkup automobila Beograd
Otkup automobila mlađih od 5 godina
Otkup automobila starijih od 10 godina
Otkup automobila starijih od 20 godina
Otkup automobila starijih od 30 godina
Otkup neregistrovanih automobila
Otkup registrovanih automobila
Otkup pokvarenih automobila
Otkup automobila sa većim kvarom
Otkup automobila sa manjim oštećenjem