Peugeot otkazao učestvo na Salonu u Frankfurtu 2017

Iako do sledećeg sajma automobila u Frankfurtu ima još više od 9 meseci, pojavila se veoma neuobičajena vest. Peugeot je otkazao učestvo na Salonu automobila u Frankfurtu 2017. godine. O čemu se zapravo radi?

Peugeot otkazao učestvo na Salonu automobila u Frankfurtu 2017.

Iako neki mediji aludiraju na to da je na pomolu „rat“ francuskih i nemačkih proizvođača automobila, zvaničnici tvrde drugačije. Naravno da bi svi voleli da pročitaju neku „sočnu“ priču o tome kako Peugeot prkosi nemačkim gigantima i najvećem Salonu automobila na svetu, zbog nekog sukoba ili nerešenog dogovora auto kompanija. Ipak, istina je drugačija. Barem kako kažu predstavnici Pežoa, dok se velika stvar vrti oko potencijala nemačkog tržišta.

Evo šta kažu iz Peugeot-a

Predstavnici Peugeot-a ističu da žele da preorijentišu svoje resurse i novac na drugačiji vid promocije. Prema njihovim rečima, iako bi se ovakav potez mogao smatrati radikalnim, pošto je u pitanju Salon automobila u Frankfurtu,  Peugeot smatra da je vreme da se prioritet da događajima na kojima mogu doći u direktan kontakt sa potencijalnim kupcem i vozačima.

Ovo je zaista najbolji način da izvlače pouke iz utiska kupaca, kao i da uoče mane koje im samo nepristrasni kupci mogu ponuditi.

„Saloni su preveliki trošak koji ne daje prave rezultate prodaje.“

Činjenica je da su saloni automobila izuzetno skupa investicija za auto kompanije, gde se ne postiže mnogo toga osim održavanja ugleda i jačanja brenda. Ipak, ko još uvek ne zna za Peugeot, a koliko je ljudi kupilo same automobile na sajmu?

Peugeot kompanija

Sreća prati hrabre – novi kanali prodaje?

Bez ikakvog stajanja na stranu Peugeot-a, pošto i sami volimo da vidimo šta se krčka van naše kuhinje polovnih automobila, naravno da bismo voleli da po prvi put vidimo nove Peugeot automobile na nekom prestižnom sajmu, ipak matematika je sve.

Upravo zato Peugeot planira da ulaže novac ood toga što je otkazano prisustvo na sajmu u Nemačkoj, u drugačije kanale promocije i prodaje. Njihov cilj su različite digitalne platforme za promociju i maksimalno okretanje mišljenju potencijalnog kupca Pežo automobila. U tom duhu, Pežo će u narednom periodu, tačnije do 2020. godine, više od pola svog budžeta za marketing ulagati u digitalne platforme promocije.

Naravno da željno očekujemo da vidimo kakve je to nove automobile Pežo pripremio, pa čak iako neće biti prilike da se isti pogledaju u Nemačkoj. Ipak, koliko god se iz Peugeot-a izjašnjavali kao da prosto ne žele da se predstavljaju na sajmovima, činjenica je da je udeo Peugeot automobila na nemačkom tržištu svega 1,7 odsto. Da li će se neki novi modeli pojaviti na Sajmu automobila u beogradu 2017. godine, preostaje da vidimo.

Kako i ne bi pored silnih automobila VW grupe i drugih jakih auto kompanija, pre svega Volvoa. Neka rivalstva ipak nikada ne jenjavaju. Zar ne?