Čak 3 Ferrari 250 GTO Berlineta modela na aukciji
Da li ste ikada čuli za impresivni, ali još važnije retki, Ferrari 250 GTO Berlineta automobil iz 1962. goine? Mi jesmo, i u pitanju je automobil koji je proizveden u svega 39 primeraka, a koji je pre 2 godine prodat na aukciji po rekordnoj ceni 38,115 miliona dolara za klasičan automobil. E pa, neverovatna stvar se trenutno dešava. Čak 3 ova Ferarija se trenutno nalaze na aukciji. Hoće li biti oboren novi rekord u ceni za klasičan oldtimer polovni automobil?
Molim 3 najskuplja za poneti…
Ovako bi se mogla opisati trenutna situacija u kojoj najbogatiji ljudi sveta i strastveni kolekcionari automobila, imaju priliku da se takmiče za čak 3 modela najskupljeg automobila ikada prodatog. Nikom nije jasno kako se čak 3 od ukupno 39 Ferrari 250 GTO automobila našlo na aukciji. Ipak, tako stvari stoje.
Ferrari 250 GTO Berlineta je bila test automobil, te je zato proizvedena u svega 39 primeraka, da bi danas bila u vlasništvu istog broja ljudi ili pravnih lica.
Tri modela koja će se prodavati na sledećoj aukciji su u vlasništvu dva privatna vlasnika iz Francuske i Amerike, dok je jedan u vlasništvu najcenjenijeg dilera Ferarijevih automobila na svetu. U pitanju je Talakrest koji je zapravo najskromniji u početno traženoj ceni.
Evo kakav motor pokreće Ferrari 250 GTO
Pored toga što je u pitanju klasičan automobil sa prelaza 50-ih na 60-te godine XX veka, ovaj lepotan klasične crvene boje poseduje 3.0-litarski V12 motor, a procena je da poseduje oko 300 konjskih snaga. Reklo bi se veoma impresivno zar ne?
Koliko će koštati ova tri Ferrari lepotana?
Naime, ova tri Ferrafi 250 GTO-a će se prodavati po različitim početnim cenama. Privatni vlasnici su želeli nešto više novca nego što Talakrest zahteva, pa tako Talakrest zahteva 55.8 miliona dolara, dok priatni vlasnici traže podjednaku sumu od 57 miliona.
Ovime se početna cena podiže za skoro 20 miliona u odnosu na trenutni rekord cene za klasične automobile, koji je postavljen pre 2 godine za isti ovaj model.
Telakrest jedini nudi sve podatke o svom automobilu
Privatni vlasnici su još uvek ostali uzdržani o tome kroz šta su njihove Berlinete prošle tokom godina dok Telakrest ističe kako je njihov model bio sudaren 1964. godine u trci Dejtona kontinental 2000. Ovo nije prva trka u kojoj je učestvovao, već se pominje i čuveni 24 sata Le Mans. Nakon restauracije i čak 50 godina, ovaj automobil sada vredi 55.8 miliona. Barem toliko novca traži Telakrest.
Američki vlasnik nije želeo da podeli informaciju o tome za koliko je novca kupio svoj Ferrari 250 GTO pre 19 godina, ali zna da zahteva barem 57 miliona.
Da li će opet biti oboren rekord za najskuplje klasične automobile, preostaje da vidimo. Kod nas bi mogao da stigne ako ga neki bogati zaljubljenik u oldtimer automobile baš uništi. Ipak, ne bismo ga vozili već bi mogli da ga otkupimo kao havarisani automobil. Nije ni to loše, Ferari je Ferari, zar ne?