40 godina kasnije – novi GTB Ferrari

GTB-Ferrari

Na aktuelnom Ženevskom salonu automobila svoj svetski debi imao je i Ferrari 488 GTB, koji će u gami italijanskog proizvođača naslediti sadašnji model Ferrari 458 Italia. Teško da će ikada zaživeti za otkup polovnih automobila, osim možda kao havarisana vozila za otkup u Beogradu i Srbiji. No da se vratimo na temu.

Kada se 1975. godine pojavio automobil 308 GTB, prvi ferarijev model sa V8 agregatom postavljenim po sredini zadnjeg dela vozila, bio je to revolucionari napredak u auto industriji. Čitavih 40 godina kasnije, iz ferarijevih pogona stiže model 488 GTB sa performansama koje ponovo pomeraju granice.

U odnosu na svog prethodnika, trenutno aktuelnog Ferrari 458 Italia modela, 488 GTB imaće inovativni dizajn, ali i potpuno novi V8 motor sa turbo punjenjem.

Novi model karakterisaće mnoštvo dizajnerskih inovacija, što će ga učiniti vizuelno agresivnijim u odnosu na Ferrari 458. Između ostalog, 488 GTB imaće potpuno nova prednja i zadnja svetla, drugačije branike, izmenjene lukove blatobrana, velike vazdušne otvore na bokovima, redizajnirani difuzor itd.

Unapređenja enterijera neće biti tako drastična, ali su lako uočljiva – instrument tabla je nešto drugačija, sa redizajniranim prekidačima, otvori za ventilaciju su sada okrugli, sedišta imaju nove presvlake, a primetne su i inovacije interfejsa i grafičkih rešenja infotainment sistema.

Ferrari 488 GTB pretrpeo je i aerodinamička unapređenja koja doprinose 50% boljem prijanjanju u odnosu na prethodnika. Model je dugačak 4.568 mm, širok 1.952 mm i visok 1.213 mm.

Da bi svoja vozila prilagodio novim ekološkim ograničenjima, Ferrari je još ranije najavio početak ugradnje agregata sa turbo punjenjem, a Ferrari California je ovakav motor dobio 2014. godine i tako postao prvi model italijanskog proizvođača sa turbo motorom. Sada je to urađeno i sa modelom 458 Italia, koji će sa novim motorom i novim dizajnom dobiti i nov naziv. Atmosferski motor V8 zapremine 4,5 litara koji proizvodi 570 ks i maksimalni obrtni momenat od 540 Nm biće zamenjen potpuno novim pogonskim agretatom. Ferrari 488 GTB pokretaće najnoviji 3.9 twin turbo V8 motor koji omogućava vrhunske rezultate kada su u pitanju izlazna snaga, vremena odziva i obrtni momenat. Ovaj motor dostiže maksimalnih 670 ks na 8.000 o/m, odnosno najveći obrtni moment od 760 Nm pri 3.000 o/m. Na zadnje točkove snaga motora se pronosi pomoću unapređenog sedmostepenog menjača sa dva kvačila (tzv. dual clutch transmisija).

Sve ovo omogućava novom Ferariju da za svega 3 sekunde dostigne brzinu od 100 km/h, dok do 200 km/h ubrza za 8,3 sekunde. Iz italijanske kompanije saopštavaju da je na test vožnji na stazi Fiorano Ferrari 488 GTB prešao krug za 1 minut i 23 sekunde.

Radimo otkup:

Otkup automobila
Otkup polovnih automobila
Otkup havarisanih automobila i vozila
Otkup starih automobila
Otkup automobila na kilo
Otkup vozila
Otkup automobila od stranaca
Otkup automobila Beograd
Otkup automobila mlađih od 5 godina
Otkup automobila starijih od 10 godina
Otkup automobila starijih od 20 godina
Otkup automobila starijih od 30 godina
Otkup neregistrovanih automobila
Otkup registrovanih automobila
Otkup pokvarenih automobila
Otkup automobila sa većim kvarom
Otkup automobila sa manjim oštećenjem