BMW jubilej dvomilioniti primerak serije 1
Dok je pažnja javnosti usmerena na ženevski auto salon, industrije automobila nastavljaju da beleže rekordne rezultate. Najnoviji proizvodni rekord oborio je BMW, u čijem pogonu u Regensburug je proizveden dvomilioniti automobil BMW serije 1.
Značajan jubilej pratilo je još nekoliko interesantnih okolnosti koje ovom velikom događaju daju jednu specifičnu, gotovo simboličnu dimenziju. Naime, jubilarni primerak izašao je sa fabričke trake svega nekoliko dana uoči starta proizvodnje najnovije generacije serije 1, a to je takođe i jedan od prvih primeraka BMW-ovih kompaktnih automobila koji je namenjen azijskom tržištu, ali ne i za tržište polovnih automobila, trenutno.
Svoju premijeru novi BMW serije 1 imaće 28. marta. Njegove specifičnosti se ogledaju u dizajnerskim unapređenjima zahvaljujući kojima će nova verzija ostavljati još jači vizuelni utisak, enterijeru koji korisnicima pruža gotovo savršen premijum osećaj, unapređenoj opremi, još efikasnijim i snažnijim pogonski m agregatima itd.
Dvomilioniti primerak serije 1 je verzija BMW 120i sa petoro vrata, Estoril plave metalik boje, sa opcionim M sportskim paketom opreme, naručen od strane jednog japanskog kupca. Jubilarni primerak postaje još značajniji ako se ima u vidu da je pred kraj leta prošle godine BMW-ova serija 1 obeležila 10 godina svog postojanja. Od samog pojavljivanja 2004. godine serija 1 je postala sinonim za kombinaciju sportskih i elegantnih dizajnerskih elemenata, za dinamične osobine u vožnji, kao i za premium kvalitet i funkcionalnost tipičnu za kompaktne automobile sa petoro vrata. Od tada pa do današnjih dana, najznačajniji prodajni aduti BMW-ovog kompaktnog segmenta ostali su superiorni agregati i tehnologija oslanjanja uparena sa pogonom na zadnjim točkovima, čime je BMW dokazao da je iskorišćavanje sportskih mogućnosti u ovoj klasi automobila dobitna kombinacija. Osim toga, serija 1 je začetnik BMW EfficientDynamics tehnologije, koja je, sa druge strane od BMW-a serije 1 stvorila automobil sa impresivnom skladnošću vrhunskog doživljaja u vožnji i visoke ekonomičnosti.
Paleta pogonskih agregata je izuzetno šarolika, a svi motori biće prepoznatljivi po savršenom odnosu snage, efikasnosti i ekonomičnosti. U ponudi će se naći benzinski i dizel agregati sa TwinPower Turbo tehnologijom, koja će obuhvatati trocilindarske i četvorocilindarske BMW-ove motore najnovije generacije, kao i šestocilidarski motori koji pripadaju M Performance TwinPower Turbo tehnologiji. Najslabiji među ponuđenim motorima imaće 109 ks, dok će najjači razvijati maksimalnu snagu od 326 konja.
Nova generacija BMW serije 1 imaće verzije sa 3 i 5 vrata. U pogonu u Regensburgu će se proizvoditi obe verzije, dok će fabrika u Lajpcigu proizvoditi samo model sa 5 vrata.