Prodaja Opela u Evropi porasla za 4%

Opel / Vaxhall je još jednu godinu zaredom u značajnoj meri povećao godišnju prodaju. Prema podacima iz preliminarnih izveštaja, proizvođač automobila iz Riselhajma je prodao oko 1,16 miliona automobila u 2016. To predstavlja povećanje od 46.000 vozila ili četiri odsto u odnosu na prethodnu godinu i najveći obim prodaje još od 2011. godine. Porast prodaje Opelovih automobila od 4% je definitivno za pohvalu.

Prodaja Opela porasla u Evropi za 4%

Opel je uspešno povećao prodaju na 18 od 22 tržišta, uključujući, između ostalog,tržište Nemačke, Španije, Holandije i Poljske koja su imala povećanu prodaju.. Tržišni udeo Opela na celokupnom tržištu Evrope je gotovo nepromenjen, sa učešćem od  5.73 %. Tržišni udeo se takođe povećao u 12 zemalja . Znatno niži obim prodaje na tržištu Velike Britanije, usled referenduma o Brexit-u je nadomešćen povećanjem tržišnog učešća na brojnim drugim evropskim tržištima.

Koliko je Opel tražena marka vidimo gotovo svakog dana, zbog redovnih ponuda za otkup polovnih automobila ovog proizvođača.

Opel Astra i dalje perjanica

Nova Opel Astra je zaslužna za povećanje prodaje na evropskom tržištu. Kao ponosni vlasnik titule evropskog automobila godine  2016., zabeležila je 285.000 novih registracija, što predstavlja porast od čak 25% u odnosu na prošlu godinu. Čime je Opel Astra ustalila svoje mesto nosioca prodaje i tradicionalnog bestseler modela ovog nemačkog prozivođača.

,,Uspeli smo u nameri da ostvarimo povećan obim prodaje tokom 2016. godine,  bez obzira na nepovoljnju situaciju na tržištu. Puni smo optimizma kada mislimo o godini koja nam predstoji. Držimo se našeg plana daljeg rasta i povećanja obima prodatih automobila, dok nam je glavni adut raznovrsna ponuda novih atraktivnih modela. Ostvarićemo jako dobru poziciju u nadolazećem CUV segmentu, pomoću novih modela Crossland X i Grandland X’’ rekao je zamenik predsednika prodaje, Peter Kristian Kuspert.

Opel u ofanzivi

Opel je u ovom trenutku u najvećoj tržišnoj ofanzivi u istoriji kompanije, sa planom da se do 2020. Godine lansira čak 29 novih modela, dok će sedam biti lansirano već tokom 2017. godine. Zbog toga ovu godinu imenuju ,,7 u 17’’.

Stanje Opela na srpskom tržištu

Kada govorimo o našem domaćem tržištu, Opel je napredovao za jednu poziciju. Pa se tako sada nalazi na 5.mestu po tržišnom učešću. Ovaj rast duguje povećanju prodaje od 30%. Kada poredimo 2016. godinu sa 2015. vidimo da je prošle godine ostvareno povećanje prodaje modela Astra od čak 130%.