Najluksuzniji Volvo do sad – S90 Ambience
Unapređeni sistem ozvučenja, prilagođen parfem i specijalni vizuelni efekti u enterijeru dodaci su posebne edicije Volvo S90 Ambience koncepta predstavljene pre sajma u Pekingu. Evo i kako izgleda.
Koncept Volvo S90 Ambience je luksuzna limuzina unapređena detaljima koji podižu nivo komfora na viši nivo. Imamo uvid u izmene enterijera pre samog debitovanja na Sajmu u Pekingu. Koncept koristi specijalne vizuelne efekte, zvuk i miris da poveća osećaj luksuza putnicima.
Premijum limuzina za najviši komfor putnika
Koncept je baziran na Volvo S90 sa najvećim paketom opreme, tj verziji sa tri sedišta – koja se prodaje samo u Kini. Da dobro ste pročitali, tri sedišta, jer je sedište suvozača uklonjeno kako bi se obezbedio prostor za putnike na zadnjoj klupi – kome je automobil zapravo i namenjen.
Aspekti automobila se kontrolišu preko aplikacije na pametnom telefonu, koja omogućava onima koji su unutra da izaberu neki od vizuelnih elemenata na kojima je Volvo radio. Teme kao što su Skandinavska šuma, Polarna svetlost ili Kiša su projektovani na krovu automobila.
U zavisnosti od izabrane teme, automobil automatski usklađuje miris, sa jednim od četiri predefinisana parfeme koji se ubrizgavaju u kabinu.
Doživljaj zvuka u Volvo S90 Ambience je unapređen implementacijom zvučnog sistema Bowers & Wilkins, a čak su ubačeni mini zvučnici u naslone sedišta.
Model u planu
Iako je trenutno samo koncept, Volvo ima u planu da lansira verziju Ambience kao opcioni paket za Excellence modele u Kini. Nakon što je Geely kupio švedskog proizvođača, Kina sve više postaje jedno od ključnih tržišta za švedski brend. Samo prošle godine je prodato više od 100.000 vozila.
Volvo je sa S90 uradio nešto što nije viđeno u modelima ljutih rivala – Mercedesa, Audi-a ili BMW-a. Niko od njih nije išao principom maksimalnog komfora za vlasnika i izvadio prednje sedište u tom procesu. Iako S90 cilja na E klasu, mislimo da ovaj model lagano može da se takmiči i sa prestižnom S-klasom, BMW serije 7, pa i Audi A8 modelima. Makar će za razliku od njih moći da se vozi i za 10 godina, bez straha da ćete bankrotirati kada se nešto pokvari, a uvek je tu i otkup automobila u najgorem slučaju.