Otkup Lancia automobila
Predstavljamo proizvođača automobila koji ima izraženo trkačko i reli nasleđe. Ovo je kompanija Lancia. Upravo zato rado vršimo otkup Lancia automobila, a ovo su korisne informacije i zanimljivosti o kompaniji Lancia. Kada je nastala, kako i kakva je prodaja Lancia automobili u proteklim godinama.
Kako je nastala kompanija Lancia i kada
Priča o brendu Lancia počinje sa Vićencom Lancia. Ljudi koji pronalaze snagu da se odreknu svog dobro plaćenog posla u potrazi za njihovom istinskom strašću su retki. Srećom, neki od na kraju postanu poznati kroz svoja dostignuća. Takav je slučaj sa Vićencom, koji je odustao od svoje karijere računovođe, kako bi mogao da pravi automobile i predstavi svetu neke od najnaprednijih vozila u to doba.
Iako neki mogu reći da je 1906. bila jako dosadna godina, u smislu zabave i mogućnosti za zapošljavanje u poređenju sa 2008. godinom, početak 20. veka je verovatno bio jedan od najproduktivnijih doba u istoriji. Vićenco Lancia je imao samo 25 godina kada je osnovao svoju auto kompaniju sa kolegom Klaudijem Fogolinijem.
Sa izuzetnom sklonošću za sve što je mehaničko i gotovo nenadmašne veštine u dijagnostici i popravci motora, kao i iskustvo test vozača Fiata, Vićenco je naumio da razvije vozilo koje bi promenilo italijansku i možda svetsku percepciju automobila.
Naredne godine, 1907. otkrio je Alpha, automobil koji je bio uvredljivo inovativan za svoje vreme. Osim što je imao čvrstim, pouzdan i brz agregat, Alpha je bila iznenađujuće lagana: Vićenco je koristio cevastu konstrukciju za prednju osovinu automobila umesto čvrstog čelika kao što su to činili ostali proizvođači automobila.
Šest godina kasnije, Lancia će predstaviti model Theta – prvi evropski automobil koji je opremljen električnim sistemom. Pre dvadesetih godina 20. veka, Lancia je takođe patentirala dva tipa motora, 45º V8 i masivni, uzani 22º V12. Ovakva dostignuća dovela su do lansiranja spektakularnog modela Lambda 1922. godine, automobila koji je bio suma inženjerskih i dizajnerskih otkrića. Lambda je imala nezavisni prednji oslonac, ugrađeni tunel za prenošenje snage i prvi uski motor na svetu, a ovo je samo nekoliko inovacija u automobilu.
Do 1931. godine udobnost vožnje je unapređena uvođenjem fleksibilnih držača motora na Asturi. Slično kao što je Krajsler uradio sa „plutajućim motorom“ koji je patentirao. Sistem je koristio male gumene amortizere kako bi snizio buku i smanjio vibracije.
Nasleđe tehnoloških inovacija i naprednih patenata je nastavljeno sa modelom Augusta, koji je bio opremljen hidrauličnim kočnicama, naprednim prednjim i zadnjim kočnicama i „garderoba” sistemom otvaranja vrata. Model nije imao centralni stub i na taj način je pristup unutrašnjosti automobila, kao i izlazak bio vrlo lak.
Nakon što je model Aprilia predstavljen 1937. godine, Lancia je odlučio da krene trkačkim stazama. U skladu sa vrhunskim inženjeringom kompanije, rezultati ostvareni na trkama širom Italije i ostatka Evrope predstavili su Lanciu kao sledeću trkačku silu. Koristeći prednost tri rezervoara, dva eksterna i jedan iza vozača, kao i pogon na sva četiri točka – Lancia automobili delovali su kao da dolaze iz budućnosti.
Koliko su Lancia automobili bili napredni najbolje govori to što je Lancia pozajmio Ferrariju ceo tim tehničara, kao i dizajnera. Što je bilo od velike pomoći Skuderiji da osvoji F1 prvenstvo tokom pedesetih godina.
Sedamdesete godine svedočiče su rođenju trkačke legende – Lancia Stratos. Njegova ultra-lagana šasija izrađena od aluminijuma i plastike ojačanog vlaknom inspirisala je izgled kasnijih modela kao što su Beta, Rally 037 i Delta S4, koji su koristili kompozitne građevinske materijale i napredno turbo punjenje i pogon na sva četiri točka.
Reputacija Lancie je počela da opada tokom 90-ih godina, usled mnogih žalbi na lošu pouzdanost. Od tada, kompanija se trudila da povrati slavu predstavljanem modela poput izdanja iz ‘95 i novijeg Thesis, elegantne limuzine koja je trebalo da predstavlja vrhunac udobnosti vožnje. Iako je Thesis lansiran 2002. godine, brend se delimično vratio svojim osnovnim vrednostima, elegantnim dizajnom i savršenstva ispod haube.
Zanimljivost o brendu Lancia
- Od 1907. do 1910. Lancia automboili nisu imali značku.
- Lancia je prva predstavila V6 motor u proizvodnji.
- Prvi V4 motor predstavila je Lancia.
- Nezavisno vešanje je prvi put implementirano u Lancia modelu.
- Lancia Stratos je jedan od najsupešnijih automobila u motosportu.
Modeli Lancia automobila koje otkupljujemo
Lancia ima dugu tradiciju proizvođača automobila izrazite inovativnosti. Tokom svoje bogate istorije, proizvedeno je mnogo ikona auto-industrije. Mi vršimo otkup Lancia automobila svih godišta, pa i oldtajmera.
Aktuelni modeli
- Lancia Ypsilon
- Lancia Voyager
- Lancia Flavia
- Lancia Delta
Pored trenutno aktuelnih modela, vršimo i otkup čuvenih modela:
- Lancia Musa
- Lancia Phedra
- Lancia Thesis
- Lancia Lybra
- Lancia Y
- Lancia K
- Lancia Dedra SW
- Lancia Kappa
- Lancia Zeta
- Lancia Y10
- Lancia Prisma
- Lancia Beta
- Lancia Thema
Ukupan broj prodatih Lancia automobila u 2017.
Prema najažurnijim podacima o svetskoj prodaji, Lancia se poslednjih nekoliko godina bori sa nepovoljnim rezultatima. Markione je odlučio da se ne isplati razvijati nove Lancia modele, tako da su trenutno aktuelni modeli rebrendirani Krajsler automobili. U Evropi je 2017. prodato 60.620 Lancia modela, što je 0,39% tržišta.