Predstavljena facelift verzija Mitsubishi Outlander-a

Aktuelna treća generacija Mitsubishi-jevog krosover modela Outlander, koja je lansirana na tržište u prvoj polovini 2012. godine konačno je dobila svoju unapređenu verziju, što se i očekivalo, obzirom na njen dosadašnji prilično neatraktivan izgled. Nakon sitnijih inovacija početkom 2014. godine i brojnih fotografija koje su u proteklih nekoliko meseci objavljivane na više japanskih sajtova, facelift-ovani Mitsubishi Outlander je zvanično predstavljen 2. aprila na salonu automobila u Njujorku. Nekoliko dana nakon toga, pojavile su se i fotografije i informacije o unapređenom Outlanderu koji će se prodavati na evropskom tržištu. Ovo je ipak izuzetno jak automobil koji će biti teže dosutpan za srpsko tržište za otkup polovnih utomobila.

Mitsubishi Outlander facelift verzija

Kao što se i pretpostavljalo, novi Outlander je preuzeo mnoga dizajnerska rešenja od Mitsubishi Outlander PHEV Concept-S modela koji je predstavljen oktobra 2014. godine na auto salonu u Parizu, što je uslovilo prilično velika unapređenja eksterijera i enterijera.

Facelift-ovani Outlander je 38 mm duži i 11 mm širi od svog prethodnika, dok su visina i međuosovinsko razmak ostali isti. Njegova dužina je 4.693 mm, širina 1811 mm, visina 1680 mm, a rastojanje između osovina 2.670 mm.

Eksterijer Mitsubishi Outlander-a

Spoljašnji izgled odlikuje Dynamic Shiled prednji kraj sa masivnijom maskom, na čije gornje strane se nadovezuju redizajnirana prednja svetla, a izmene su primetne i na prednjim blatobranima. Inovacije na zadnjem kraju pre svega podrazumevaju restilizovane farove sa LED svetlima i nov zadnji branik. Takođe, vozilo je dobilo i redizajnirane aluminijumske točkove prečnika 18 inča.

Unapređenja je pretrpeo i enterijer novog Outlander-a. U izradi kabine korišćeni su najkvalitetniji materijala, postavljeni su novi ukrasi, volan ima potpuno novi dizajn. Novine su takođe primetne na sedištima koja su sada udobnija i imaju nove naslone za glavu, postavljeni su inovativni multimedijalni sistem i potpuno novi audio sistem.

Osim vizuelnih inovacija, izmenjeni su i pojedini manje vidljivi elementi automobila – unapređeno je oslanjanje, poboljšana je šasija kao i zvučna izolacija automobila, a korisnicima je na raspolaganju električni servo-upravljački sistem.

Na tržištu u SAD facelift izdanje Mitsubishi Outlander-a biće dostupno u dve benzinske varijante. Slabiji benzinac ispod haube ima četvorocilindrični 2.4 MICEV agregat (166 ks i 219 Nm), a uparen je sa CVT kontinualno varijabilnim menjačem. Moćnija verzija ispod haube ima benzinski 3.0 V6 motor (224 ks i 291 Nm) sa šestostepenom automatskom transmisijom. Kupci u Evropi moći će da biraju između 2.0 MIVEC benzinskog motora sa 150 ks, dizel agregata 2.2 DI-D sa takođe 150 ks ili hibridnog sistema ukupne snage od 203 konja. U zavisnosti od agregata, evropske verzije će imati manuelnu ili CVT transmisiju, a postojaće 2WD i 4WD varijante.

2