Nova premium limuzina Cadillac CT6 predstavljena u Njujorku
Prvi od 10 novih modela američkog proizvođača luksuznih automobila koji će se pojaviti na tržištu do kraja tekuće decenije je Cadillac CT6, zvanično predstavljen na nedavno završenom salonu automobila u Njujorku. Reč je o premium sedanu koji će kao Cadillac-ov top model predstavljati glavnu konkurenciju BMW-u serije 7, Mercedes-u S-klase i Audi-ju A8.
Kao baza automobila koristi se Omega platforma sa zadnjim pogonom, osmišljena za veće General Motors-ove premium limuzine. Strukturu konstrukcije Cadillac-a CT6 čini kombinacija aluminijuma, ojačanog čelika i drugih materijala čijom upotrebom je dobijena manja masa vozila, pa je Cadillac CT6 slične veličine kao BMW serije 7, a ima manju masu od BMW-a serije 5. Upravo je to glavni adut novog Cadillac-a u tržišnoj borbi sa konkurentima.
Težina Cadillac-a CT6 je 1.680 kg, a međuosovinsko rastojanje je 3.106 mm. Njegova dužina iznosi 5.184 mm, širina 1.879 mm, a visina 1.472 mm. Međutim, bez ozbira na ovakve dimenzije i svoju malu težinu, novi Cadillac model je stabilan i čvrst automobil, snažan, efikasan i vrhunskih performansi.
Spoljašnji dizajn Cadillac-a CT6 je pre svega karakterističan po prednjoj maski i farovima duboko uvučenim u prednja krila. Enterijer odlikuje visok nivo komfora i luksuzna oprema. U njegovoj izradi upotrebljeni su najkvalitetniji materijali poput kože, karbona, drveta itd. Centralnom konzolom dominira 10,2 inča veliki displej CUE multimedijalnog sistema, a putnicima su na raspolaganju i bežični punjač mobilnih telefona, kao i OnStar G4 LTE tehnologija sa WiFi hotspotom.
Kupcima se nudi i mnoštvo opcija dostupnim u višim paketima opreme. Tako na primer, putnici na zadnjim sedištima mogu koristiti 10-inčne ekrane smeštene u pregradama naslona prednjih sedišta, opciono su dostupna sedišta sa masažerima, četvorozonski klima uređaj, kao i vrhunski audio sistem Bose Panaray opremljen sa čak 34 zvučnika. Kada je reč o bezbednosti, Cadillac CT6 je opremljen vrhunskim sistemima za asistenciju vozaču, poput Active Rear Street sistema, 360o kamere, Magnetic Ride Control sistema, inovativnog Night Vision sistema, Advanced Park Assist, Pedestrian Collision Mitigation itd. Zamislite kako će izgledati otkup luksuznih polovnih automobila za jedno desetak godina, kada ovaj automobil bude bio spreman za otkup polovnih automobila.
U ponudi pogoskih agregata postojaće tri varijante. Osnovin motor je četvorocilindrični turbopunjeni 2.0 benzinac, snage 265 konja, drugi u ponudi je atmosferski benzinski agregat zapremine 3.6 l sa 340 ks, dok vrhunac ponude predstavlja inovativni 3.0 Twin Turbo V6 benzinac, sa snagom većom od 400 konja i obrtnim momentom od 543 Nm, uz koga kao opcija dolazi i pogon na sva četiri točka. Svi motori upareni su sa osmostepenom automatskom transmisijom.
CT6 će se proizoditi u Detroid Hamtramck fabrici u Mičigenu, kao i u Kini, a u prodajnim salonima pojaviće se početkom naredne godine. Zamislite trenutak kada se bude regularno