Polovni Pežo 406 2.0 HDI 1998 godište iz Beograda
Pežo 406 je jedna od najpopularnijih limuzina ovog francuskog proizvođača koji se proizvodio u periodu od 1995. do 2004. godine. U svoje vreme je predstavljao sjajnog naslednika modela 405 koji je bio jedan od najprodavanijih porodičnih automobila svog vremena.
Svakodnevno dobijamo pozive za otkup polovnih automobila svih vrsta, a ovaj put smo kupili upravo Pežo 406 koga je vlasnik želeo da se reši jer je smatrao da nije isplativo da ga sređuje. Pogledajte u nastavku kako je protekao otkup i koja je bila cena za ovaj polovnjak.
Karakteristike Pežo 406 2.0 HDI 1998. godište
- Polovni automobil Pežo 406 2.0 HDI iz 1998 godine
- Vrsta: limuzina
- Kilometraža: 280 000
- Motor: dizel
- Zapremina motora: 1990 cm3
- Snaga motora: 81/110 (kw/ks)
- Emisiona klasa: Euro 3
- Manuelni menjač sa 5 brzina
- Broj sedišta: 5
- Broj vrata: 4/5 vrata
- Neregistrovan
- Od dodatne opreme: kodiran ključ, centralno zaključavanje, ABS, prednji električni podizači, servo volan
- Višestruka oštećenja karoserije i zapušene dizne
Otkup i cena Pežo polovnjaka
Pežo 406 je svojom prostranošću i neverovatnom udobnošću poneo veliki broj simpatija porodičnih ljudi. Motor 2.0 HDI je oduševljevao svojom pouzdanošću, lakoćom vožnje i potrošnjom koja je bila minimalna s obirom na veličinu automobila.
Nama nije važno koji je motor postavljen u automobilu koji otkupljujemo, jer ćemo bez obzira na zapreminu i vrstu goriva želeti da otkupimo automobil ukoliko dođemo do zajedničkog sporazuma.
Korisno nam je da znamo o kom se motoru radi kada nas pozovete, jer nam je iskustvo pokazalo da treba biti spreman za različit rad agregata iste generacije i poznavanje čestih problema istih. To nam omogućava da vam damo realnu ponudu za vaše vozilo koje želite da date na otkup.
Vlasnik nije želeo da produži registraciju jer automobil nije bio u voznom stanju zbog problema sa zapušenim diznama koje zahtevaju remont. Zbog lošijeg održavanja i čuvanja automobila, karoserija i unutrašnjost nisu bili očuvani i imali su veliki broj oštećenja.
Zbog svega ovoga nije mogao da proda svoj automobil tek tako, a nije imao volju za daljim sređivanjem istog. Kada je video kako mi radimo svoj posao, pozvao nas je i jako lako smo završili primopredaju.
Pored svih nedostataka, procenili smo da je fer cena za otkup Pežo 406 2.0 HDI iznosila 800 €. Isplatili smo novac vlasniku u kešu, otišli i obavili prenos vlasništva i dodali novi automobil u „ekipu“ otkupa autmobila.
Fer i pošten otkup Ford automobila
Kada dođe vreme za prodaju automobila, a nikako ne uspevate da prodate svog četvorotočkaša, znajte da uvek ima neko ko će kupiti – i to najboljoj ceni.