Fabrika automobila Maybach
Predstavljamo vam Maybach (Majbah) – nekadašnjeg nemačkog proizvođača luksuznih automobila. Sedište ove kompanije, koja je zvanično prestala sa radom 2013. godine, nalazilo se u nemačkom gradu Štutgartu. S obzirom na to da su u pitanju izuzetno atraktivni modeli, vrhunskog kvaliteta, ovakve automobile mogu da priušte samo retki, pa samim tim na našim ulicama se retko može videti neki Maybach model.
Naša agencija se bavi otkupom polovnih automobila svih vrsta i modela, bez obzira na godinu proizvodnje, stanje u kome se vozilo nalazi i pređenu kilometražu. U nastavku pročitajte još neke korisne informacije o ovoj nemačkoj fabrici automobila.
Kada i kako je nastala kompanija Maybach
Kompanija Maybach je osnovana 1909. godine od strane Vilhelma Majbaha i njegovog sina Karla. Kompanija se u početku zvala Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH, da bi je 1912. godine osnivači preimenovali u Maybach-Motorenbau GmbH. Prvobitno su razvijali i proizvodili dizel i plinske motore za cepeline. Njihovi motori Mb.IVa su koristili avioni i vazdušni brodovi u Prvom svetskom ratu.
Prvi prototip Maybach automobila predstavljen je 1919. godine na salonu automobila u Berlinu i nosio je duplo M kao logotip. U periodu od 1921. do 1940. godine proizveli su nekoliko različitih imućnih automobila, koji se danas smatraju klasicima. Kompanija je takođe uporedo proizvodila dizel motore za železnicu i brodove.
Ratni period i dešavanja u Maybach kompaniji
Tokom Drugog svetskog rata, Maybach je proizvodio motore za nemačke tenkove Pancer II i Tigar. Nakon rata proizvodnja automobila nije nastavljena. Dvadeset godina kasnije kompanija je preimenovana u MTU Friedrichshafen.
Kompaniju je 1960. godine otkupio Dajmler-Benc i do danas ostaje kao brend luksuznih automobila Mercedes-Benca, koja je u vlasništvu Dajmlera AG. Nakon toga kompanija je uglavnom proizvodila specijalna izdanja Mercedesa W108 i W116, koja su ručno pravljena. Ipak, ovi automobili su nosili Mercedesov znak.
Kraj 20. i početak 21. veka u kompaniji Maybach
Dajmler je 1997. godine ponovo pokrenuo svoj zaboravljeni brend, predstavljajući na salonu automobila u Tokiju luksuzni koncept automobil, ali pod logom Majbaha. Tokom 2002. godine predstavljeni su modeli Maybach 57 i Maybach 62, što su bile njihove dužine u decimetrima. Zatim 2005. godine izlazi Maybach 57S sa snažnijim motorom i sportskim izgledom. Iste godine dolazi model Exelero, a godinu kasnije Maybach 62S.
Zbog poslovnog neuspeha, Dajmler je ugasio brend Maybach 2013. godine.
Polovni modeli koje otkupljujemo
Mi smo firma koja vrši otkup automobila svih vrsta i modela. Nije nam važno da li je u pitanju polovno ili havarisano vozilo, stižemo na vašu adresu bilo gde da se nalazite u Srbiji. U dogovoru sa vama i procenjenim realnim stanjem vozila, formiraćemo i cenu na obostrano zadovoljstvo, a isplata se vrši na licu mesta.