Lamborghini Huracan na proleće debituje na tržištu

Italijanski proizvođač sportskih automobila vrhunskih performansi, Lamborgini, unapredio je svoj model Huracan iz 2014. godine, koji je osim dodatnih konjskih snaga dobio i upravljanje na sva 4 točka.

Huracan EVO je zapravo restilizovana verzija Lamborginijevog trenutno najprodavanijeg modela koji je na tržištu prisutan više od 4 godine. Pored mehaničkih i pogonskih unapređenja vozila, izvršene su i određene promene u samom dizajnu automobila. Huracan EVO ima novi prednji branik, ali i nove bočne usisnike vazduha i nove alu felne.

Lamborghini huracan automobil

Šta je sve promenjeno na novom Lamborginiju?

Promene su obuhvatile i zadnji deo vozila. Umesto 4, tu su sada 2 izduvne cevi koje su postavljene nešto više i bliže poziciji za tablicu, dok se na gornjem segmentu nalazi novi integrisani spojler, a zadnji branik je u potpunosti preoblikovan.

Postojeći atmosferski 5.2 V10 motor sada proizvodi 640 ks pri 8.000 obrtaja, umesto 610 „konja“ koliko je imao u osnovnom Huracanu kada se ovaj automobil pojavio 2014. godine. Tako se Huracan EVO izjednačio po snazi motora sa do sada najmoćnijim modelom ovog proizvođača – Huracan Performante.

Kakvo ubrzanje ima novi model?

Restilizovana verzija raspolaže i sa većim maksimalnim obrtnim momentom od 600 Nm, koji je dostupan pri 6.500 o/min. Prema fabričkim podacima, masa praznog vozila je 1.422 kilograma, pa Huracan EVO od 0 do 100 km/h stiže za samo 2,9 sekundi. To je za 0,3 sekunde bolji rezultat od modela iz 2014. godine i jednak je rezultatu Huracana Performante.

Ubrzanje do 200 km/h postiže se za 9 sekundi, dok se pri brzini od 100 km/h Huracan EVO potpuno zaustavlja za 31,9 metara. Lamborgini navodi da maksimalna brzina ovog automobila iznosi preko 325 km/h.

Pored snažnijeg motora, jedna od najvećih novina kod redizajniranog Huracana je sistem upravljanja na sva 4 točka, što će poboljšati upravljivost automobila u krivinama i prilikom skretanja. Osim toga, Lamborghinijevi inženjeri unapredili su i aktivni sistem oslanjanja, kao i sistem pogona na sva 4 točka.

Vizuelno najveće promene dogodile su se u unutrašnjoti Huracana, gde se na centralnoj konzoli sada nalazi veliki 8,4 inčni ekran osetljiv na dodir. Displej multimedijalnog sistema podržava i gestovne komande, a preko njega je moguće izvršiti gotovo sva podešavanja u automobilu, uključujući poziciju sedišta i klima uređaj, a omogućena je i integracija smartfon uređaja pomoću Apple CarPlay sistema.

Sistem podržava i glasovne komande, pa vozač neće morati da skreće pogled sa puta dok je za volanom. Lamborgini Huracan EVO stiže u prodajne salone na proleće 2019. godine, a planirana cena iznosi oko 260.000 dolara.Mi vršimo otkup automobila svih vrsta, bez obzira na tehnologiju koja se nalazi u njima kao i na starost ili motor koji ih pokreće. Ono što mi radimo je otkup po najpovoljnijim cenama u najkraćem mogućem roku.