Inovacije u tehnologiji nove Mercedes S-klase

Poslednja iteracije Mercedes-Benz S klase je sve bliža lansiranju koje je zakazano kasnije ove godine i brend polako odaje sve više informacija o svojoj novoj luksuznoj limuzini i tehnološkim unapređenjima.

mercedes s klasa 2017 tehnologija

Fejslift kroz koji je S-klasa prošla biće premijerno prikazan na sajmu automobila u Šangaju, a biće puštena u prodaju na jesen 2017. Iako većinom otkupljujemo starije Mercedes modele, pomno pratimo šta nam Nemci spremaju.

Pionir inovacija

S-klasa je oduvek bila pionir u tehnološkom smislu, čest slučaj je bio da premijerna tehnologija iz S-klase postane standard u ostalim automobilima. Svi znamo da je Mercedes odgovoran za standarde popub ABS kočnica, zatezača pojaseva, elektronske stabilnosti kontrole i još mnogih.

Dosta o prošlosti, šta će nova 2017 S-klasa imati od tehnologije?

Mercedes se oslanja na veliki broj tehnologija za pomoć u vožnji koje će omogućiti da obavljate što manje vožnje u ovoj luksuznoj limuzini.

Glavni aduti su samostalno parkiranje, auto može da se samostalno parkira bez da vozač bude u njemu i može sam da manevriše pri izlasku iz parkinga ako je previše usko da bi vozač ušao unutra. Car-to-X sistem komunikacije upozoorava otale vozača o opasnostima na putu, lošim vremenskim uslovima ili nesrećama kako bi ona na vreme promenila put do destinacije ili samo upozorila vozače i automobile o tome šta ih čeka ispred.

mercedes s klasa 2017 tehnologija

Vožnja na autoputu će biti značajno olakšana, usled tehnologije koja ne samo da može da primeti saobraćajne znakove, već upozorava vozača o privremenim ograničenjima brzine na autoputu i prilagođava brzinu u skladu sa ograničenjima. Poboljšana je i funckija gradske vožnje.

Još jedan vrhunski sistem predstavlja aktivna podrška razdaljine. Radar i kamere skeniraju put ispred i prilagođavaju brzinu u skladu sa krivinama, nadolazećim kružnim tokovima, pa čak i T raskrnicama, umesto da slepo prate podešenu krstareću brzinu. Smanjenje brzine takođe zavisi od modula vožnje koji je podešen; u Sport modulu redukcija brzine će biti manja u odnosu na Comfort modul.

Šta još znamo o S-klasi? Koliko će koštati, kakav će biti pogon?

Nema još mnogo informacija, budući da se očekuju manje promene u vidu dizajna i značajnije promene kada je motor u pitanju, možemo očekivati veće promene unutra.

Saznaćemo više nakon zvanične premijere na salonu automobila u Šangaju.

35